În luna iunie, copiii desenează și scriu despre lumea lor la concursul „Cu inimă de copil”

În luna iunie, Asociația „Spune-mi o poveste pentru suflet” desfășoară concursul de creație Cu inimă de copil. Acesta își propune să îi încurajeze pe cei mici să se exprime artistic prin povești și prin culoare. Competiția se desfășoară online și are două secțiuni: – creație literară: pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 14…

Articol de

Ioana Revnic

Publicat la

Blogul cu bunătățiConcursuri, Proiecte

În luna iunie, Asociația „Spune-mi o poveste pentru suflet” desfășoară concursul de creație Cu inimă de copil. Acesta își propune să îi încurajeze pe cei mici să se exprime artistic prin povești și prin culoare.

Competiția se desfășoară online și are două secțiuni:

creație literară: pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 14 ani;

arte plastice: pentru copiii care au între 6 și 14 ani.

„Cum arată o lume a copilăriei? Ce culori are? Ce povești se spun acolo? Ce visuri au locuitorii ei? Copiii știu cel mai bine cum e în lumea lor. De aceea, le propunem să și-o imagineze și să o descrie în cuvinte și în culoare, participând la concursul nostru”, transmite Ioana Revnic, președinta Asociației „Spune-mi o poveste pentru suflet”.

Cu inimă de copil este cel de-al 25-lea concurs organizat de Asociația „Spune-mi o poveste pentru suflet” și se adresează copiilor din țară și din afara granițelor. 

Actuala ediție se desfășoară cu sprijinul Pepco Romania, în cadrul grantului Pepcolandia 2025, gestionat la nivel național de Asociatia pastel.

Lucrările vor fi trimise la adresa: concursuri.sops@gmail.com, până în 22 iunie, iar în 30 iunie vor fi anunțați câștigătorii.

Se va acorda câte un Mare Premiu la fiecare secțiune: creație literară și arte plastice.

Pentru fiecare categorie de vârstă, de la fiecare secțiune, juriul alcătuit din profesori, scriitori, artiști plastici – colaboratori ai Asociației „Spune-mi o poveste pentru suflet” – va acorda :

câte trei 3 premii: Premiul I, II și III

câte o mențiune. 

Reprezentanții Pepco România, implicați în proiect, vor vota lucrările preferate și vor oferi premiile speciale.

Copiii vor primi vouchere, sacoșe de pânză personalizate, jocuri, cărți, instrumente de scris, agende, materiale profesioniste de pictură și alte surprize – distribuite în funcție de premiul obținut.

Detalii suplimentare, precum și regulamentul sunt disponibile aici: „Cu inimă de copil. Un nou concurs de creație pentru copii”. Pentru participarea la concurs este OBLIGATORIE completarea ACESTUI FORMULAR.

***

Asociația „Spune-mi o poveste pentru suflet” derulează proiecte de educație nonformală, prin intermediul poveștilor. Beneficiarii acestora sunt copiii, părinții, educatorii, voluntarii. A organizat peste 30 de sesiuni de formare pentru povestitori, cu 3000 de persoane înscrise. A derulat peste 450 de ateliere de povești – în școli, în comunități, în spitale. A organizat 24 de concursuri de creație, cu peste 5.000 de participanți din România și din străinătate.

Descoperiți activitatea asociației pe www.bunatate.ro

*

Pepco este lanțul de retail european cu cea mai rapidă creștere, oferind îmbrăcăminte pentru întreaga familie și bunuri de uz casnic. Motto-ul rețelei „Descoperă calitatea, bucură-te de preț” atrage în fiecare lună milioane de clienți. La nivel de grup, Pepco desfășoară activități extinse în domeniul dezvoltării durabile pe baza unei strategii care acoperă toate domeniile ESG. Scopul companiei este de a implementa și de a oferi clienților soluții durabile prin reducerea impactului activității asupra mediului și ajută clienții să facă alegeri mai informate și benefice pentru planetă, în fiecare zi. Din punct de vedere social, își propune să diminueze inegalitățile și să ofere șanse egale la un start bun în viața de adult copiilor și adolescenților. Nu în ultimul rând, investește în dezvoltarea angajaților și îi încurajează să se implice în acțiuni de voluntariat. Pentru mai multe informații accesați www.pepco.ro.

*

Cu peste 40 de proiecte la activ în 4 ani de activitate, toate dedicate cu suflet celor peste 15.000 de beneficiari direcți, Asociația pastel face bine. Scopul nostru este să construim o societate unde binele este făcut cu recurență, lună de lună, sub misiunea #NicioLunăFărăOfaptăBună. Nevoile sunt multiple în România și, din acest motiv, ne îndreptăm atenția atât către copii din medii defavorizate, cât și către vârstnici, copii cu cerințe educaționale speciale, către mediu, către proiecte sociale. Fiecare lună calendaristică este dedicată unui proiect, iar suplimentar, alături de partenerii noștri desfășurăm și proiecte de CSR dedicate.

Mai multe detalii despre proiectele noastre aici: https://asociatiapastel.ro/

Suntem prezenți și pe Social Media: LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok.

Asociația pastel continuă viziunea agenției de comunicare pastel, care în 2018 a lansat un program de comunicare internă prin care întreaga echipa și-a asumat că nu va trece o lună fără să facă o faptă bună.

Persoană de contact: Ioana Revnic, președinta Asociației „Spune-mi o poveste pentru suflet”

E-mail: ioana.revnic@spuneopoveste.com

Lasă primul comentariu

Citește și alte articole