EXISTĂ O DIFERENȚĂ ÎNTRE „ÎMI PLACE/ MI-A PLĂCUT” UN PROFESOR ȘI „ÎI SUNT RECUNOSCĂTOR/ RECUNOSCĂTOARE” ACESTUIA.

 

Elisabeta Stănciulescu: „Unii dintre profesorii români chiar merită recunoștință. Iar unii dintre noi chiar le suntem recunoscători unora dintre profesori, indiferent dacă „ne plac” / „ne-au plăcut” sau nu.
Pentru că recunoștința înseamnă cu totul altceva decât „îmi place / mi-a plăcut”: înseamnă RECUNOAȘTERE a unei contribuții notabile pe care profesorul acela o are sau a avut-o la devenirea mea sau a copiilor mei și un „MULȚUMESC” venit din adâncul ființei pentru acea contribuție.

 

Societatea românească are foarte mare nevoie să conștientizeze, să dea glas și să alimenteze acest sentiment al recunoștinței pentru profesori.

 

Iar ei, profesorii, și în special profesorii CU ADEVĂRAT FOARTE BUNI, care sunt inevitabil și exigenți ( = cu standarde clare și înalte, și când e vorba despre performanțele proprii, și când e vorba despre performanțele elevilor/studenților), deci nu întotdeauna „plăcuți”, au foarte mare nevoie ca beneficiarii muncii lor să conștientizeze ce și cât au câștigat din interacțiunea profesor elev/student și să dea glas acestui sentiment”.

 

*

Elisabeta Stănciulescu a creat un program de dezvoltare integrată unic în România, prin metodă și beneficii. Programul valorifică experiența sa de sociolog, de profesor universitar, de coach, consilier și cercetător, fiind gândit astfel, încât să răspundă nevoilor umane profunde și prioritare în România. 

Mai multe detalii se găsesc pe site-ul www.elisabetastanciulescu.ro. 

Citiți și „Ție orice ți se pare greu”: când profesorii răi sunt profesori buni

 

*

 

Așadar pentru ce anume îi sunteți recunoscători/ recunoscătoare unui profesor? SCRIEȚI pe pagina Recunoștință profesorului meu sau în grupul cu același nume! ÎMPĂRTĂȘIȚI! MULȚUMIȚI!

 

Ilustrație de Cotoman Alexandru, 12 ani